niedziela, 3 lutego 2013

Kłopot z kompem ;/

Hej, hej moi kochani <3
Komputer mi się znowu rozpierniczył, dobrze że na weekend pojechałam do cioci bo nie mielibyście pojęcia co się ze mną dzieje przez 2 tygodnie. Dzisiaj przyjedzie do mnie brat, który sprawdzi co i jak no i może uda mu się naprawić, ale bardzo bym w to wątpiła. 
Za tydzień przyjedzie do mnie wujo i wtedy mi naprawi, tak więc na kolejny odcinek będziecie musieli poczekać. 
Wiem, że styczeń był jaki był no i jeszcze trochę luty, no ale ja też jestem wściekła, bo nie mogę robić tego co bardzo kocham czyli pisać tego blooga. 
Mam nadzieje, że poczekacie i jeśli to was jakoś uspokoi to następny odcinek mam już w połowie napisany, nie wydarzy się tam dużo, ale może być ciekawie :P. 
A co do szpitala to praktycznie nic nie wyszło w wynikach badań i mam skierowanie dalej. No ale najważniejsze, że nic poważnego mi nie jest chyba ... 
Dziękuje wam za wsparcie i komentarze pod poprzednim rozdziałem. Dzięki wam już mam wenę na 78 i 79 odcinek więc nie jest kiepsko. 
Dobra, to ja kończę  a was z całego serca przepraszam. 
Kiedy byłam w szpitalu komp działał wróciłam i okazało się że jest zepsuty. 5 dni czekałam aż będę mogła coś napisać a tu klapa ;//. No cóż takie życie. 
Pa pa <333

10 komentarzy:

  1. Spokojnie poczekamy, a tak przy okazji to zostałaś nominowana przeze mnie więcej na moim blogu kotku :*
    I Czekamy na cb <3

    OdpowiedzUsuń
  2. :( Moje serducho przystało jak to przeczytałam...Szkoda bo naprawdę KOCHAM TWOJEGO BLOGA!Mam nadzieję że rozdział pojawi się szybciej :D nie martw się...Żaden z twojich czytelinków Cię nie zostawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj... mam nadzieję, że już wszystko będzie dobrze i z komputerem i ze zdrowiem. ;3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadziej że twój komputer zostanie szybko naprawiony, bo czekam na twój kolejny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam twojego bloga parę dni temu. Przez cały ten czas czytałam każdy rozdział od samego początku. Nawet nie wiesz, jak mnie wciągnęłaś! Ja nawet na fb nie wchodziłam, tylko na twojego bloga... A to już jest mega dziwne! Uwielbiam twojego bloga, jesteś niesamowita! Mam nadzieję, że z tym kompem jakoś będzie i pojawi się kolejny rozdział. Ja chcę Harrego i Karen razem! Nie jestem pewna, czy to przeczytasz, no ale cóż... :) Jeszcze raz powiem: uwielbiam, kocham, ubóstwiam i nwm co jeszcze! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam cię tylko zawiadomić o najnowszym rozdziale na moim blogu:
    http://the-story-about-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam wole louisa i karen boskie daj szybko rozdział ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie na blogu nowy imagin :D

    http://onedirection-theimagines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sorki za kolejny spam, ale nowy rozdział na blogu:
    http://the-story-about-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz szybko :D czekam ;)

    http://wlasnietutaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń