poniedziałek, 1 kwietnia 2013

...

Moi drodzy! 
Nie wiem jak mam wam to napisać. 
Na pewno większość z was będzie zwiedzona. 
Ale wszystko kiedyś się musi skończyć.
Próbuje wam napisać, że totalnie straciłam wenę do pisania. 
Nie tylko tego blooga ale w ogóle. To chyba nigdy nie było moim powołaniem. Niby marzyłam żeby pisać książki ale zdecydowałam, że nie takie było moje marzenie. Muszę się zastanowić nad tym wszystkim i w ogóle.
Nadal jestem fanką One direction i słucham ich piosenek, ale nie będę już o nich pisać opowiadań.
Wiem, że miałam założyć blooga no ale jak widzicie nici z tego.
Może kiedyś wrócę do pisania, ale na razie nie widzę takiej potrzeby.
Nie załamujcie się kochani. Jest milion bloogów o tych wspaniałych chłopakach ... 
Oh, nawet nie wiecie jak trudno mi było to napisać. 
Chcę jeszcze dodać, że bardzo was kocham, praktycznie zawsze będę i 












































Prima Aprilis!!!!

(Wiem, że mnie nienawidzicie. Przepraszam.Ale ja nadal was kocham.)

Głupi żart, ale mnie na fejsie natchnęło.
No już otrzyjcie te łzy :)
<333

12 komentarzy:

  1. WIESZ JAK JA SIĘ WYSTRASZYŁAM?!DOSTAŁAM ZAŁAMKI I ŁEZ JAK TO PRZECZYTAŁAM!NIGDY WIĘCEJ CZEGOŚ TAKIEGO NIE RÓB TO ZEJDE NA ZAWAŁ!...Cieszę się że jednak nie zostawiasz bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIEWCZYNO NAWET NIE WYOBRAŻASZ SOBIE JAK MNIE WYSTASZYŁAŚ! MYŚLAŁAM ŻE SIĘ ROZPŁACZĘ! NIE ŁADNIE TAK:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja prawie zaczęłam płakać a ty że żart mam nadzieję że na prawdę wena Cie nigdy nie opuści ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. data mówi sama za siebie . nikt normalny nie zakończyłby swojego bloga własnie w pime aprilis :P nie wkręciłaś mnie ale i tak sie ciesze że to tylko żart :***

    OdpowiedzUsuń
  5. napisz szybko nowy rozdział! plose,plose, ploseeeee :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha udało Ci się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pff... Nie uwierzyłam, masz świetne odcinki, a ty tu nagle piszesz, że weny nie masz i nie takie jest Twoje marzenie, pff xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze czytałam tego bloga, tylko że nie miałam konta google ._.
    No to założyłam i jakby co jestem stałą czytelniczką ;>
    No dobra nie jestem od 1 odcinka ale przy 60 natrafiłam na tego bloga. Masz wielki talent, a Ty mi kurde piszesz, że weny nie masz xD Nie uwierzyłam, że masz inne marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj Lou mnie rozwala xD :

      http://komixxy-one-direction.blogspot.com/2012/08/koncert-1d-cz2-komiks-2.html


      ( patrz: Louis, reakcja: Twoja kolej na kupienie biletu gdy nagle dowiadujesz się, że bilety wyprzedane)

      A tak z innej beczki to też najbardziej lubię Louisa :)

      Usuń
  9. Ale mnie wystraszyłaś, dostałam totalnej załamki, ale z drugiej strony się cieszę, że nie straciłaś weny. Pozdrawiam serdecznie!!! WERCIA2501

    OdpowiedzUsuń
  10. JUŻ NIGDY MNIE TAK NIE STRASZ! JA KOCHAM TEGO BLOGA A TY MI PISZESZ ŻE TO KONIEC!? PRAWIE DOSTAŁAM ZAWAŁU ALE CI WYBACZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. KURDEEE!!! A JA SIE TAK WYSTRASZYŁAM!!!! F O C H!!!

    A jednak wiesz? Koniec FOCHA ;)

    OdpowiedzUsuń