czwartek, 7 sierpnia 2014

Jest tu ktoś?

Chciałam napisać, że miałam blokadę przez pewien czas i nie mogłam napisać nic sensownego a nie chciałam dodawać byle czego. Chciałam aby odcinek wyglądał tak jak miał wyglądać. Niestety nie wiem kiedy ta "blokada" mi się odblokuje  ale chciałam napisać, że wciąż żyję i mam się świetnie xx 
Napisałam 3 strony rozdziału ale to za mało aby dodać więc pytam: czy wciąż czekacie? 
Chciałabym wiedzieć czy nie straciłam fanów bo to naprawdę dla mnie ważne aby mieć dla kogo pisać :). Uwielbiam was i uwielbiam wasze komentarze!! Więc mam nadzieje, że nadal czekacie na odcinek i poczekacie tyle ile będzie trzeba. 
Parę razy zostałam zapytana kiedy nowy odcinek ale niestety nie potrafiłam na to odpowiedzieć i wciąż nie potrafię. Pojawi się pod koniec sierpnia, początek września. Tak myśle :). 
Jeszcze raz bardzo, bardzo przepraszam! 

21 komentarzy:

  1. Ja czekam cały czas i mam nadzieje ze niedługo przeczytam rozdział na tym i twoim innym wspólnym blogu. Czekam z niecierpliwością na rozdział i życzę odblokowania blokady xd
    Zoey

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepraszaj, nie masz za co xx każdy może mieć blokadę twórczą. Też taką miewam nie raz i wiem jaki to ból kiedy chcesz napisać coś z sensem, a nie możesz :/ ja tu jestem i będę czekać tak długo jak długo będzie trzeba ;*
    Trzymaj się Słońce xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw sie , jak napiszesz to będzie. Powodzenia

    Sara xx.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff dobrze, że się odezwałaś bo już się bałam że zawiesisz bloga a je bez zakończenia ten historii bym nie wytrzymała, na pewno będę czekać wyczekiwałam rozdziału cały czas mam nadzieję, że blokada ci szybko minie życzę udanej reszty wakacji ;****
    Julia^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam czekam :) Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale również miałam blokadę tyle, że internetu >,< nie mogę wytrzymać i tęsknie za wspaniałymi odcinkami ♥ Trzymaaaj się mocno życzę weny i pozdrawiam @Hazzerka

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak czekamy :*
    @JustNikaPlease

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam. To co dotychczas napisałaś było niesamowite i wierze że następne rozdziały też bd tak wspaniałe i nie martw się niedługo blokada Ci przejdzie.Pozdrawiam Rosa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że dawno mnie nie było, ale przez całe wakacje nie miałam internetu:(
    Potem musiałam pozałatwiać swoje sprawy...
    W sumie cieszę się, że nie dodawałaś odcinków, przynajmniej nie musiałam za dużo nadrabiać;D
    Mam nadzieję, że szybko minie ci ta blokada, bo oczekuję na nexta;)
    Nadal jestem wielkim fanem twoich opowiadań:D
    Możesz na mnie liczyć;D
    Przepraszam za tę moją dość długą nieobecność:)
    Choćbym nie wiem ile czasu musiała czekać i tak przeczytam całe te opowiadanie;D
    Buziaczki:-*
    GOŚKA

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę weny! :) nie stresuj się tylko kochana ♥ tęsknimy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jezu już napisałam tu komentarz lmao XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy można liczyć na następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  13. Macie tutaj matutki teścik
    Weź karteczkę i długopis: ♥
    1. Napisz imię osoby płci przeciwnej.
    2. Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony czy żółty?…
    3. Pierwsza litera twojego imienia?
    4. Miesiąc urodzenia?
    5. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały?
    6. Imię osoby tej samej płci.7. Ulubiony numer?
    8. Wolisz jezioro czy morze?
    9. Napisz życzenie (możliwe do spełnienia!).
    Skończone – zobacz poniżej:
    Odpowiedzi1. Kochasz tę osobę.
    2. Jeżeli wybrałaś /eś:Czerwony – twoje życie jest pełne miłości.
    Czarny – jesteś konserwatywna /y i agresywna /y
    .Zielony – twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie.
    Niebieski – jesteś spontaniczna /y i kochasz całusy i pieszczoty tych, których kochasz.
    Żółty- jesteś bardzo szczęśliwą osobą i udzielasz dobrych rad tym, którzy są w dołku.
    3. Jeżeli pierwsza litera twojego imienia jest:
    A-K – masz w sobie dużo miłości, którą ofiarujesz bliskim i przyjaciołom.
    L-R – Próbujesz cieszyć się życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie.
    S-Z – lubisz pomagać innym a twoje przyszłe życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze
    .4. Jeśli urodziłaś /eś się w:
    Styczeń – MarzecRok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz, że zakochasz się w kimś zupełnie nie oczekiwanym.
    Kwiecień – czerwiecTwój związek (uczuciowy) jest bardzo silny, będzie trwał długo i pozostawi wspaniałe wspomnienia na zawsze.
    Lipiec- wrzesieńBędziesz mieć wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    .Październik – grudzieńTwoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe, ale w końcu odnajdziesz swoją bratnią duszę.
    5. Jeśli wybrałaś /eś
    Czarny: twoje życie obierze inny kierunek, co będzie dla ciebie bardzo korzystne i bardzo cię to ucieszy.
    Biały : Będziesz mieć przyjaciela, któremu można będzie całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko, ale ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy.
    6. Ta osoba jest twoim najlepszym przyjacielem.
    7. To jest ilość twoich bliskich przyjaciół w twoim życiu.
    8. Jeśli wybrałaś /eś:Jezioro: Jesteś lojalnym przyjacielem i kochanką /iem.Morze: Jesteś bardzo spontaniczna /y i lubisz zadowalać ludzi.
    9. To życzenie spełni się tylko wtedy, gdy wstawisz ten test do 5 innych klubów w ciągu jednej godziny. Jeśli wyślesz je do 10 klubów spełni się przed twoimi następnymi urodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tęsknimy za Tobą :( czytasz komentarze czy nie wchodzisz na bloggera wgl?

    OdpowiedzUsuń
  15. napisałaś tego posta 7 sierpnia, dzisiaj jest 21 grudzień... czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wchodzę codziennie na bloga i wyczekuję:D
    Może napisałabyś jaką notkę, nawet nie związaną z ff, żebyśmy wiedzieli, że nadal żyjesz?:D
    Czekamy z niecierpliwością!!!
    Duuuużo weny i podejrzewam, że czasu;D(myślę, że się przyda)
    Buziaczki:-*
    GOŚKA

    OdpowiedzUsuń
  17. proszę napisz coś, chociaż króciutką notkę :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Blokada a olewanie to dwie zupełnie różne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie olewam was :)
      napisałam właśnie post przeprosinowy.

      Usuń