wtorek, 28 kwietnia 2015

Witajcie z powrotem!!!

Po długiej, a nawet bardzo długiej przerwie znów się odzywam! Z nadzieją, że ktokolwiek tu jest i wciąż czeka na mój wpis. 
Od razu mówię, że to opowiadanie nie szło mi od dłuższego czasu, ale nadal brnęłam w pisanie go, całkiem niepotrzebnie. Chce skupić się na innych projektach, dlatego mówię, że NIE ODCHODZĘ Z TEGO BLOOGA, a wręcz przeciwnie. Zamierzam na nim pisać zupełnie NOWE FF, także z One direction, które kocham całym sercem! ♥ 
Mam nadzieje, że będziecie czekać na kolejny wpis, który pojawi się być może za 2-3 dni :) 
Będzie to taki wstępny wpis czyli: bohaterowie i opis ff. 
Od razu mówię, że nie odchodzę od stylu pisania, czyli nadal zamierzam prowadzić mojego blooga tak jak zaczęłam, czyli w komediowej formie. Czytałam dzisiaj pierwsze rozdziały, które napisałam rok temu (było ich 5!!) i uwierzcie mi, że dawno się tak nie uśmiałam. Może to zbyt narcystyczne śmiać się z samego siebie? Trudno. 
Muszę oczywiście rozdziały poprawić, bo styl pisania trochę daje do życzenia. Także:)
Na pomysł mojego nowego ff wpadłam razem z moją kuzynką, obmyśliłyśmy bohaterów i fabułe razem, ale rozdziały pisałam sama, bo okazało się, ze ona straciła nagle ochotę!! :(
Może nawet to lepiej? Akcja bedzie całkowicie przebiegać wobec mojego pomysłu. 
Tytuł mojego nowego ff to "Łamacze serc". Mam nadzieje, że spodoba wam się równie mocno jak to. 
A jeśli ktoś by miał pytania co do aktualnego opowiadania-to nie wykluczam, że jeszcze KIEDYŚ do niego wrócę. Nie trąćcie nadziei. Ja nie straciłam. Wierzę, że w którymś momencie wena mi wróci i dokończę historie Karen i Louisa-ale nie w tym momencie, przepraszam was mocno. Nie wychodzi mi to aktualnie, a nie chce pisać czegoś na siłę. 
Dziękuje wszystkim, którzy kiedykolwiek wierzyli, że jeszcze tu wrócę. Stało się. Oto jestem :)
Proszę, jeśli to czytasz, skomentuj, pokaż, że nadal ze mną jesteś mimo wszystko ♥ 
Kocham was x

2 komentarze:

  1. Tak mooooooooooooooocno tęskniłam, jeju no ☺ mega się cieszę, że już jesteś WENY ♥ xx

    OdpowiedzUsuń
  2. A co będzie do kurwy z Mrgan i Zaynem?!?!? Albo Louisem i Karen?!?!?!?!?!??!

    OdpowiedzUsuń