niedziela, 21 lipca 2013

Larry Stylinson

Hej, hej. Chciałam wam trochę napisać o mojej nowej "obsesji". Otóż tak mam, że pewne rzeczy mnie interesują i myślę o nich bez przerwy a potem tracę zainteresowanie i tyle. Nie musicie się ze mną zgadzać albo w ogóle tego nie czytajcie bo o czym będzie ta notka łatwo się domyślić z tytułu. Wypowiadam się na temat 1D rzadko chyba, że jest to forma żartu. Po prostu nie chcę hejtów dlatego kiedyś w ogóle nie pisałam nic o Elenaor. A kiedy ktoś pytał mnie o zdanie pisałam po prostu "Nic do niej nie mam. Jest mi obojętna". I na tym się kończyło. 
No cóż, prawda jest zupełnie inna moi kochani. Od początku nie lubiłam Elenaor ale byłam przekonana, że to przez to iż chodzi z Louisem, za którym szaleję. Bo to będą chyba 2 lata, odkąd jestem Directioner zdałam sobie sprawę, że nie lubię ją za to jakim jest człowiekiem. Rozumiem, że połowa fanek 1D ją kocha a druga nie tak jak ja. 
No dobrze przejdźmy do rzeczy nigdy nie byłam Larry Shiper chodź popierałam te dziewczyny bardziej niż Elenour. Zmieniłam zdanie po tym jak pewna dziewczyna przedstawiła ponad 350 faktów na to, że Larry jest prawdziwy i muszę przyznać, że bardzo prawdopodobne iż to prawda. Obejrzałam ponad 10 filmików z ich koncertów i stwierdzam, że jako jedyni z boys bandu tak często na siebie patrzą. Szczególnie uderzył mnie jeden filmik z koncertu (sorry nie mam linka ale jak znajdę to wam zapodam) gdzie Louis rozmawiał z Niallem gdy nie śpiewali a sporo dalej siedział Harry zupełnie sam. Co jakiś czas Lou na niego patrzył. Raz gdy udawał, ze mówi coś Horanowi na ucho a oczy popędziły w stronę Hazzy kolejny raz gdy niby się "przeciągał" a tak naprawdę obczajał lokersa. To najsłodszy filmik jaki oglądałam. 
Tu kolejne video (filmik wzięty z jeden stronki, którą wam podałam u dołu) 
Harry śpiewa "and all LOU little things" i zauważyłam, że po tym Louis się na niego patrzy. Nie wiem czy z uśmiechem czy nie ale spojrzał się na niego :).

Kolejna sprawa to ta ich zazdrość. Jeszcze bardziej słodsza. W necie są gify, filmiki na którym widać jak Zayn i Louis siedzą obok siebie bardzo blisko i śmieją się a Harry dotyka kolana Tomo! Hello! Na kolejnym jest jak Harry szepcze coś z Zaynem (także są blisko siebie) a Lou przyciąga do siebie Stylesa łapiąc go w tali.
Jeśli to prawda to modest każe im się ukrywać. Louis oczywiście buntuje się ale Harry jest zbyt nieśmiały aby stać go było na bunt. Także z tego co widzę Hazz wcale nie jest podrywaczem i jego związek z Taylor był udawany bo widzieliście aby się chociaż raz całowali? Bo ja nie czemu? 
Kolejna sprawa to przejrzałam fotki Harrego i tych niby jego "dziewczyn" i stwierdzam, ze to kit, który wciska nam modest. Hazza co prawda całował się z Caroline Flack ale to było bardzo dawno temu i stał odwrócony tyłem więc może ona go całowała w policzek i wyglądało to jak pocałunek. Wszystko jest możliwe :). 

Natrafiłam także na bardzo interesujące video! Dziennikarz pyta ich tam mniej więcej o Larre'go! Ha! I wypowiadał się tylko Louis a Harry milczał kiwając głową! Uwierzycie? 
Kolejna sprawa to prezenter pytał Hazze o jego romanse czy zamierza się ustatkować czy coś a Louis zakaszlał i odwrócił głowę. 
Gdy pytał Louisa o jego związek Harry zaczął się nie spokojnie wiercić na krzesełku. Wow! Musicie to zobaczyć :). 


Kolejny filmik gdzie dziennikarka  spytała o ich szczególną więź a Harremu oczy się zaczęły jarzyć jak dwie iskierki hahaha xd 
Louis zachowywał się jak naćpany tak szczerze :) Za dużo tego picia co miał w puszcze :D 


Zauważyłam, że Lou ponad 3 razy został zapytany o swój związek i ani razu nie wypowiedział imienia "Elenaor" na głos. No cóż, może to nie jest takie ważne ale zawsze coś. 

Związek Elenor i Louisa to czysta fikcja i widać to nawet po zdjęciach dlatego moja pierwsza teoria była, że Lou jest gejem a Harry robi sobie z niego żarty! No cóż, potem jakoś o tym zapomniałam ale teraz to jestem prawie pewna, że coś między nimi jest. Oczywiście w wywiadach Tomo stara się to zatuszować i szybko zmienia temat. 

Chciałam wam jeszcze wstawić filmik z takiego jednego wywiadu ale mi się nie udało :(. 
Dziennikarka spytała Louisa jaki ma dzwonek gdy dzwoni mu budzik. Tomo się zaczął zastanawiać a w tym czasie Harry zaczął go nucić. Lou chyba trochę się wkurzył i rzucił do niego tekstem: "Właśnie to wymyśliłeś" hahaha :) czyżby Lou chciał uratować sytuację? 

Więcej poczytacie na tych stronkach:

Zachęcam do odwiedzenia ich bo ja nie byłam Larry shiper i śmiałam się kiedy ktoś pisał, że Lou i Harry się kiedyś ujawnią. Mój punkt widzenia zmienił się po odwiedzeniu tych stronek. To chyba wszystko dzięki za uwagę :) I proszę nie hejtujcie mnie bo naprawdę zbierałam się przez 2 dni aby wam o tym napisać. Cały czas rezygnowałam ale w końcu wzięłam się w garść. 
Jeśli chodzi o mnie to nie wierzę w coś co nie jest potwierdzone ale tutaj zaczynam! Jestem sobą zaskoczona ale cóż :). 

Możecie podawać swoje gg i dzielić się filmikami z wywiadów, koncertów ... wszystko mile widziane :). 
A jeśli tak bardzo nie chcecie to ja podam wam wtedy swój numer gg :P. 
To chyba tyle. Do zobaczenia kochani <3 

14 komentarzy:

  1. Cóż przeczytałam twój wpis i ostatnio bardzo dużo Directioners pisze o tym i chyba powoli również zaczynam się do tego przekonywać. Dziękuję za podanie filmików bo to przynajmniej jakieś dowody. Mam nadzieję że szybko dodasz nowy rozdział bo już nie mogę się doczekać szczególnie tego co wydarzy się między Lou i Karen *3*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale, że w tym opowiadaniu?? Nooo to nie wiem zrobisz jak uważasz ale na tym blogu to on robi bardziej za podrywacza no nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha xd
      Ja żartowałam!
      Swoją drogą myślałam, ze wywiążę się tutaj jakaś dyskusja a tu takie pustki :( Jestem rozczarowana ale cóż. Chociaż nie ma hejterów :P

      Usuń
  3. Noo ale przecież spokojnie mogłabyś zrobić teraz na tym blogu Larrego i tak bym go czytała, jednak mam nadzieję że jednak Lou będzie z Karen xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no co ty xd W moim opowiadaniu Lou i Harry tylko się całowali i już na pewno nie będą więc don't worry :).
      Może w następnym bloogu zrobię gejów? Tylko raczej nie z Lou i Hazzy haahhahah xd

      Usuń
  4. Nawet jeśli w następnym blogu zrobiłabyś jakiś bromacne i tak bym go czytała bo cie uwielbiam ;** Aaa przy okazji kiedy będzie następny odcinek ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnego odcinka mam połowę napisaną xd zobaczę może się do piątku wyrobię :D

      Usuń
  5. Noo to super z niecierpliwością czekam na ten kolejny upragniony odcinek ;**

    Życzę ci duuuuuuuuużo weny *3* !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam, dodaj szybko nowy rozdział ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. harry się nie boi to hazz twittuje dając ls znaki tyle że on robi za męską dziwkę a louis sie wypowiada bo niby ma dziewczynę...nie mów tak o hazzie bo to on cierpi bardziej widząc osobę którą najbardziej kocha na świecie z eleanor !!! to on musi się hamować !! to on musi być silny !!! i to on kocha louisa bardziej !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi pocisnąłeś anonimku.
      Do twojej wiadomości Harry nie ma nic przeciwko ustawką i sława jest dla niego ważna a z Eleanor ma wyjebane.

      Usuń
  8. Mogłabyś poszukać tego wywiadu co pytają o ten dzwonek w telefonie ?? Bardzo mi na tym zależy żeby go obejrzeć :-) Plisss

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja też chciałabym go obejrzeć i to bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń