środa, 16 stycznia 2013

Informacja

Hej, kochani. Z racji tego, że od niedzieli chrzani mi się komputer chciałam was poinformować, że muszę go w piątek oddać do naprawy ;//. Dzisiaj o dziwo! Mi się włączył, ale nie wiem co będzie z jutrem. Usiadłam na jakąś godzinkę, bo miałam dużo lekcji. Odcinek, jak coś jest prawie skończony :). Także jak komputer nie będzie nic odpierdalać to odcinek pojawi się jutro, no ale jeśli będzie stwarzał problemy to odcinek pojawi się w następny piątek :(. Niestety, poczekacie oj poczekacie. 
Sama nie jestem zadowolona, bo pisanie odręcznie nie sprawia tyle frajdy co na kompie, no ale może coś uda mi się stworzyć. 
Tak tylko chciałam was poinformować, żeby mnie nie męczyły wyrzuty sumienia, a wy żebyście wiedzieli, że nie olewam blooga ani nie straciłam weny na jego pisanie. Po prostu komp jaki jest taki jest. Ekran coś odwala i tyle ;//. 
Także trzymajcie kciuki, żeby mi jutro tak ładnie działał jak dzisiaj :). Paa, kochani ;*** 

2 komentarze: