piątek, 4 stycznia 2013

Informacja

Hej, hej kochani! Chciałam was powiadomić, że rozdział pojawi się jutro czyli 5 stycznia lub 6. Przez ten tydzień byłam u lekarza potem na badaniach ... nie czuje się najlepiej, ogółem. W poniedziałek będą wyniki więc trzymajcie kciuki żeby wszystko było dobrze, znaczy jakieś tam zapalenie mam na pewno, ale żeby nie to co myślę:). 
Więc nie myślcie, że zapomniałam o bloogu albo straciłam wenę. Mam napisane 4 strony i wiem co dalej się ma wydarzyć, tylko jakoś nie mogę się zebrać. 
Do zobaczenia:P

7 komentarzy:

  1. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i żeby wszystko ułożyło się po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kocie wracaj szybciutko do zdrówka <3 Mam nadzieję że to nie będzie nic poważnego ;* Czekam na rozdział..... weny i jeszcze raz zdrowia życzę :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówi mój brat...Szybko zdrowiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kochanie. wracaj do zdrowia :D wierna fanki opowiadania poczekają ; * - Kinn. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej szybko miśku ♥♥ Trzymam kciuki, oby to nic poważnego...;* Dziękuję, że znajdujesz czas żeby robić tak CUDOWNY blog ♥ Kocham Ciebie i to jak piszesz ;* Już nie mogę się doczekać na następne rozdziały!!! Jestem ciekawa co będzie z Karen i Louisem?! Co z Niallem i Juliette?! Ta scena na lotnisku była very słiit♥ A Harry co z nim, będzie z Karen czy znajdzie inną dziewczynę?! Czy Zayn będzie z Megan czy może z Zooey?! A moze Liam się zmieni i nie będzie już podrywaczem?! Już nie mogę się doczekać!♥ Jeszcze raz mówię ZDROWIEJ SKARBIE ;*
    Kocham, Całuję , Ściskam
    Niallerowa..xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, zdrowiej szybko! Oby to nie było to, o czym myślisz :) Oby również twoja wena twórcza nigdy nie odeszła :) bardzo bym chciała pisać takiego bloga jak ty, bo mój w porównaniu z twoim jest bardzo słaby :/ zdrówka życzę, i szybko zamieszczaj nowy rozdział ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przy okazji u mnie juz nowy
    http://the-story-about-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń