niedziela, 18 listopada 2012

Nominacja bloogów

Hej, zostałam nominowana przez Emily z bloogu: http://one-direction-only-moments.blogspot.com
Za co bardzo jej dziękuje. 


1.Gdzie jest Twoje ulubione miejsce na świecie?
Moje ulubione miejsce na świecie to … Oj, ciężkie pytanie. Z racji tego że nie potrafię napisać jednego napiszę 3 a mianowicie: Francja … Oh, moja ciocia tam była i mówi że jest cudownie ;-). Karaiby i Anglia ;-D.
  
    2. Ulubiona pora roku?
Lato z jednej prostej przyczyny – Wakacje!

3. Co robisz w smutny jesienny deszczowy wieczór?
Czytam książkę albo pisze opowiadanie.

4. Jaka piosenka najlepiej cię uspokaja?
One republic – Made for you

5. Ulubiona książka? 
Miasto kości i wszystkie Agathy Christie.

6. Numer jakiej osoby najczęściej pojawia się w twoich wiadomościach sms? 
Mojej najlepszej przyjaciółki.

7. Twój ulubiony członek 1D?
Louis Tomlinson <3 ekhem znaczy wszyscy są zajebiści <333.

8.Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Jako scenarzystkę lub kamerzystkę. Uwielbiam pisać i kamerować a potem składać filmiki.

9. Co najbardziej cenisz w innych ludziach? 
W ludziach cenie luźne podejście do życia a także szczerość.

10. Twój ulubiony nauczyciel w szkole?
Moja pani od polskiego która niestety odeszła.

Bloogi które nominuję :

A oto pytania na które osoby z tych 11 bloogów muszą odpowiedzieć ;-D albo jak tam chcecie żeby nie było że was zmuszam:D

1. Dlaczego postanowiłaś założyć blooga?
2.Ile czasu dziennie poświęcasz na pisanie swojego opowiadania?
3. Opisz siebie w trzech zdaniach.
4. Jakie jest twoje ulubione danie?
5. Co najchętniej oglądasz w TV?
6. W jaki sposób zostałaś fanką 1D?
7. Dwa przedmioty których nienawidzisz?
8. Ile śpisz w weekend?
9. Jakiego typu muzyki słuchasz?
10. Najlepszy teledysk jaki oglądałaś? 

Ps. Sorka za głupi tytuł, nie wiedziałam jaki dodać ;//. 
A odcinek pojawi się jutro:-D. 


2 komentarze: